بانک ارایه فیلم های ویدیویی آموزش در تمام رشته از علم و فناوری تا خانه داری کسب و کار مهارت های علمی و کاری و خانه داری و اجتماعی

محل لوگو

دوره 9 ماهه کارشناس جذب


دوره 9 ماهه کارشناس جذب

امیر شریفی
رسیدن به موفقیت قطعی از طریق قانون جذب

دوره 9 ماهه که بیش از 1500000 هزارتومان قیمت دوره می باشد به 80 درصد تخفیف در درسترس شما قرار گرفته است

در دوره کارشناس جذب شوید شما را با تمام عشق و علاقه ای که دارم با مفهوم واقعی قانون جذب و ارتعاش آشنا می کنم. همچنین با ارائه راهکارهای عملی و تمرین هایی روی باورهای شما کار خواهم کرد. به شما یاد می دهم که چگونه افکار منفی خود را دور بریزید، باورهای مثبت خود را تقویت کنید و احساسات مثبت خود را قوی تر نمایید.

در دوره کارشناس جذب شوید به شما عزیزان بهترین روش تجسم خلاق را آموزش خواهم داد و شما را با مفهوم واقعی توکل و حسن ظن به الله یکتا آشنا خواهم کرد. سپس استفاده درست از عبارات تاکیدی را آموزش داده و بهترین روش جذب ثروت را با شما در میان خواهم گذاشت. همچنین راز و رمزهای برخورداری از روابط عالی و شایسته را به شما خواهم گفت و نحوه درست پاکسازی را آموزش خواهم داد. تا به مرحله ای برسید که با وجود برخورداری از سلامتی و ثروت زیاد همواره فرد محبوبی باشید و بتوانید به تمام آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید.


مبلغ واقعی 1,530,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 306,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 510

بانگ آموزش های ویدیوی .علم و فناوی.کسب و کار.خانه داری. مهارت های فنی کار. مهارت های شخصی........

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما